زبان :

ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪﮔﻤﺮك در ﺧﺼﻮص ارائه گواهی بهداشت گیاهی جهت واردات پنبه سفید و پنبه هیدروفیل از کشور پاکستان

گمرک…… با سلام و احترام –به پیوست تصویر نامه شماره 26719/210/95 مورخ 2/5/95 دفتر مقررات صادرات و واردات به انضمام تصاویر نامه شماره 730/9657 مورخ 20/4/95 وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر لزوم ارئه گواهی بهداشت گیاهی معتبر و بازدید کارشناسان قرنطینه در مرز ورود و گمرک ترخیص کننده جهت واردات پنبه سفید یا بلیج شده و پنبه هیدروفیل از کشور پاکستان جهت اطلاع و اقدام لازم برابر مقررات ارسال می گردد.

ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪﮔﻤﺮك اﯾﺮان در ﺧﺼﻮصمعافیت مالیات بر ارزش افزوده فرآورده وارداتی کلپرمین

با سلام و احترام –به پیوست تصویر نامه شماره 2480/260/د مورخ 30/3/95 معاونت مالیات ارزش افزوده منضم به تصویر نامه 31899/655 مورخ 18/3/95 سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در خصوص معافیت مالیات بر ارزش افزوده فرآورده وارداتی کلپرمین (Colpermin) بر اساس بند 9 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده ارسال میگردد.خواهشمند است دستور فرمائید پس از تعیین ماهیت کالا با ارائه اسناد معتبر و کسب نظریه آزمایشگاه و اخذ مجوزهای مربوطه (در صورت لزوم) و رعایت کامل مقررات اقدام فرمایند

ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪﮔﻤﺮك اﯾﺮان در ﺧﺼﻮصگواهی نمایندگی شرکتهای خارجی به شرح جدول پیوست

به پیوست تصویر نامه شماره 12201/210/95 مورخ 28/2/95 دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در خصوص فهرست نامه های مرکز اصناف و بازرگانان ایران ، موضوع گواهی نمایندگی شرکتهای خارجی به شرح جدول پیوست نامه صدرالاشاره جهت بهره برداری ارسال می گردد.لازم به ذکر است این بخشنامه جهت اقدام گمرکات تخصصی ترخیص تلفن همراه ، نوت بوک ، رایانه و لوازم جانبی و تجهیزات رایانه ، دوربین عکاسی و مداربسته بوده و برای سایر گمرکات اجرائی صرفاً جهت اطلاع می باشد.

کدام محصولات ایرانی برای سوئیسی ها جذاب ترین است؟

به گزارش خبرگزاری جام نیـوز، در میان اقلام عمده صادراتی ایران به سوئیس علاوه بر انواع کف‌پوش، زعفران و پسته که از کالاهای سنتی صادراتی ایران هستند، اقلامی همچون «ماشین‌ها برای پاک کردن، جور کردن یا درجه‌بندی کردن تخم مرغ، میوه یا سایر محصولات کشاورزی» نیز به چشم می‌خورد.

گسترش مناطق آزاد باز کردن راه برای قاچاق است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از لایحه دولت برای افزایش تعداد مناطق آزاد گفت: وقتی مرزها و حصارهایی که کشیده شده است، شکسته شود مگر می شود دیگر قاچاق را کنترل کرد؟ اساساً با این کار راه را برای قاچاق باز می کنیم.

5 شرکت جدید اجازه رسمی واردات موبایل از آمریکا را دریافت کردند

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان وزارت صنعت در واکنش به واردات تلفن همراه از کشور آمریکا با وجود ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از این کشور گفت: موبایل نه کالای مصرفی است و نه سرمایه‌ای و ۵ شرکت جدید اجازه واردات رسمی آیفون را دریافت کردند.

ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪﮔﻤﺮك اﯾﺮان در ﺧﺼﻮصمعافیت مالیات بر ارزش افزوده فوم مخصوص شیلد بیماران رادیوتراپی

با سلام و احترام –به پیوست تصویر نامه شماره 1324/260/ص مورخ 18/5/95 معاونت مالیات بر ارزش افزوده موضوع معافیت مالیات بر ارزش افزوده فوم مخصوص شیلد بیماران رادیوتراپی (stryrofoam blocks) ارسال می گردد.خواهشمند است دستور فرمائید بر اساس بند 9 ماده 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده و پس از تعیین ماهیت کالا با ارئه اسناد معتبر و کسب نظریه آزمایشگاه و اخذ مجوزهای مربوطه (در صورت لزوم) و رعایت کامل مقررات اقدام فرمایند.

ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪﮔﻤﺮك اﯾﺮان در ﺧﺼﻮصاستعلام در مورد عدم وجود تعهدات و تضامین ایفا نشده شرکتهای قید شده

با سلام و احترام –به پیوست تصویر نامه شماره 84383/95 مورخ 6/5/95 دفتر برنامه ریزی و بهبود فرآیندهای گمرکی ارسال می گردد.خواهشمند است دستور فرمایید بررسی و نسبت به ارسال پاسخ در خصوص عدم وجود تعهدات و تضامین ایفا نشده شرکتهای قید شده در نامه مورد اشاره به این مرکز سریعاً اقدام نمایند.

خبر 31 تا 40 از 126 خبر